آرزو میکنم همیشه لبتون خندان باشه وهیچ وقت غم وغصه نبینین
دوستان بعد مراسم سالگرد ، مادرو خواهرام وحتی مادر نامزدم که کلی شرمندش هستم .اصرار میکنن باید به زندگیم سر وسامان بدم. وبرای اینکار خیلی مصرن وحتی یه لیست ده نفره ارائه کردن. که چهار تاشون از فامیلای مادر و دوتاشون از فامیلای پدر و سه تا غریبه ویکی هم که مادر اصرار داره خواهر نامزد خدا بیامرزم هستش که اونم از فامیلای مادر هستش.
چون دیدم دست بردار نیستن ازشون ملهت یک ماهه خواستم تا بررسی کنم گزینه ها را
حالا به نظر شما دوستان من چیکار کنم.
به هوا نیازمندم...ما را در سایت به هوا نیازمندم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87