در سوگ معدنچیان زمستان یورت گلستان

خرید بک لینک

امسال روز کارگر برای کارگران معدن گلستان وبه پاس احترام آنان برای تمامی کارگران ایران به عزا تبدیل شد،بهار در معدن زمستان یورت به سرمای سوز زمستانی تبدیل شد.که کارگران زمستان یورت در این چند سال کشیدند وبا تمام سختی ها صورتشان را باسیلی سرخ کردند تا در جلوی زن وبچه هاشون شرمنده نباشند .مینویسم ولی اشک به احترام این عزیزان صورت غم بارم را خیس میکند. کارگرانی که بدون هیچ گونه پشتوانه ای بدون حتی بیمه جان میکندند برای یه عده سرمایه دار.کارگرانی که با هزار امید و ارزو برای دریافت مطالباتشان کار میکرند تا با تهیه خواسته بچه هاشون دلشان شاد گردد. گلستان همیشه بهار امسال دیگر رنگ بهار بخود نخواهد دید .مگر میشود خنده دیروز کارگران زمستان یورت رافراموش کرد خنده های که روح وجان تازه میداد به درختان همیشه بهار. امروز تمام درخت های جنگل زمستان یورت به احترام کارگران پرواز کرده به عالم ابدیت،سربه بالین گذاشته اند وقناری های منطقه آواز خوش بهاری سر نمیدهند. بیائید همه باهم برای شادی روحشان صلواتی نثار کنیم وبرای بازماندگانشان آرزوی صبر کنیم.

شرمنده دوستان که به قولم وفا نکردم وفضای وب را باز غمبار کردم

به هوا نیازمندم...

ما را در سایت به هوا نیازمندم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 15:02

صفحه بندی