مرد به زنش گفت: تو چقدر زیبایی....xa0زن گفت: مرسی عزیزم، وادامه داد.کاش تو هم زیبا بودی تا من هم این را به تو میگفتم...مرد گفت: اشکالی نداره تو هم مثل من دروغ بگو!!...